ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ'ЮТОР PLANET В УКРАЇНІ
+38 (044) 593-79-76, +38 (066) 329-37-31

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ


  1. Діюча гарантія застосовується до продукції компанії PLANET TECHNOLOGY СORPORATION, що імпортуються та реалізуються на території України компанією ТОВ «Дойч Імпорт».
  2. Гарантія є дійсним зобов’язанням лише у разі придбання товару у офіційного представника в Україні – ТОВ «Дойч Імпорт». Наша компанія не несе відповідальності за будь-які інші пропозиції, зобов’язання чи обіцянки третіх (сторонніх) осіб.
  3. Гарантійний термін на всі основні вироби становить 12 місяців з дати видаткової накладної, впродовж яких постачальник виконує безкоштовний ремонт пристрою в разі вини виробника.
  4. Для деяких додаткових товарів (пристроїв чи аксесуарів), а саме: антени, кабелі, патч-корди, блоки живлення, модулі живлення, гарантійний термін становить 6 місяців з моменту придбання відповідного товару споживачем.
  5. Справжня гарантія дійсна після пред’явлення несправного товару разом із гарантійним талоном (або видаткової накладної), цілими гарантійними пломбами та повною комплектацією у заводській упаковці.
  6. Наша компанія зберігає за собою право відмовляти у гарантійному обслуговуванні за відсутності гарантійного талона (або видаткової накладної), оригінальної упаковки, слідами зриву або відсутності гарантійних пломб, не повної комплектації товару та/або наявними фізичними пошкодженнями товару чи упаковки.
  7. Виробник не несе відповідальності за сумісність вбудованого програмного забезпечення з апаратним або програмним забезпеченням інших виробників або іншими сторонами, якщо це не зазначено у документації, що додається до виробу.
  8. Виробник та імпортер товару не несе відповідальності за гарантією, якщо в результаті діагностики або тестування товару не було виявлено несправностей, або вони були викликані порушенням правил встановлення, експлуатації або зберігання товару, або через будь-які інші дії, пов’язані зі спробами домогтися від товару виконання функцій, не заявлених виробником.
  9. Виробник та імпортер товару не несе відповідальності за можливу шкоду, прямо або опосередковано завдану людям, домашнім тваринам або будь-якому майну, якщо це сталося внаслідок використання товару не за призначенням, недотримання правил та умов експлуатації або зберігання товару, навмисних чи необережних дій споживача чи третіх осіб.
  10. Гарантія не поширюється на комплектуючі вироби, включаючи аксесуари, кабелі, документацію та програмне забезпечення, які можуть йти в комплекті з товаром, за винятком товарів, зазначених у п.4.
  11. Виробник та імпортер не несе відповідальності за пошкодження, зміну або втрату будь-яких програм або даних, а також знімного носія даних під час експлуатації товару або його обслуговування. Виробник рекомендує створювати резервну копію даних, перш ніж передавати товар обслуговування в уповноважений авторизований сервісний центр.
  12. Виробник та імпортер не несе відповідальності за втрату або розголошення будь-яких даних, у тому числі конфіденційних, захищених правами власності та персональних даних, що зберігаються в пам’яті товару або на знімних носіях, під час експлуатації товару або його обслуговування.
  13. Гарантійний термін припиняється, і гарантія не діє у наступних випадках:
  • Закінчення терміну дії гарантії;
  • При виявленні слідів ремонту силами Покупця, а також третіми особами та (або) у разі виявлення слідів розбірки товару (порушення цілісності гарантійних позначок, сліди припою тощо);
  • Несправність товару викликана зовнішніми факторами (дощ, сніг, град, вплив блискавки тощо), викликана обставинами непереборної сили (пожежа, повінь, землетрус тощо) або внаслідок фізичних факторів (стрибки напруги в електричних мережах тощо);
  • Несправність товару спричинена потраплянням всередину обладнання сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо;
  • Несправність (включаючи пошкодження поверхонь товару) виникла після передачі товару споживачеві та викликана недбалим користування, неправильним транспортуванням, обслуговуванням, використанням та (або) зберіганням товару покупцем;
  • Товар має дефекти, що виникли внаслідок неналежних умов експлуатації (коротке замикання, перевантаження, механічні, електричні та (або) теплові пошкодження, зам’яті контакти, тріщини, сколи, сліди ударів та (або) механічного впливу тощо);
  • Дефект став результатом помилкового встановлення, підключення та (або) налаштування товару, включаючи пошкодження спричинені підключенням виробу до джерел живлення, що є несправними або не відповідає технічним вимогам виробу, стандартам або параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
  • Несправність товару викликана використанням програмного забезпечення, яке не схвалено виробником. Також на несправності, спричинені неузгодженим з нашою компанією оновленням програмного забезпечення, порушенням процесу оновлення програмного забезпечення товару або збою в процесі оновлення, зокрема, вимкнення живлення або натискання кнопки скидання під час процедури оновлення програмного коду, тощо.